Sayfalar

Site İçinde Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı Nasıl İcraya Konulur Yeni Tüketici Kanunu ve Uygulamaları İle Neler Değişti Tüketici Davalarında Belirsiz Alacak Meselesi Bıktıran SMS Reklamlarını Şikayet Edebilirsiniz Bizi Facebook ve Twitter'dan Takip Edebilirsiniz Bize Yazın Cevap Verelim

Hakkımızda





Mehmet İMREK, Kimdir?
Malatya’da doğmuştur. İlk, orta ve lise eğitimini Malatya’ da yapmıştır. Malatya Teknik Lisesi, Makine Teknisyenliği bölümü mezunudur. Halen İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İşletme Bölümü öğrencisidir. Evlidir.

Tüketiciler Birliği’nde, 3 yıl Genel Sekreterlik ve Yönetim Kurulu Üyeliği yapmıştır.

Tüketiciler Birliği’nde, tüketicilerden gelen şikâyetlerin cevaplandırılması için kurulan “Başvuru Merkezi” nde görev almıştır. 

İstanbul yerelinde 15 günde bir yayımlanan “Güncel Posta” adlı gazetede “Tüketici Köşesi” nde yazılar yazmıştır.  Ve bu yazıları dolayısıyla Gümrük ve Ticaret Bakanlığı ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı, Tüketici Hakları Zabıta Birimi tarafından “Yılın Tüketici Köşesi” basın ödülünü almıştır. 

Ayrıca bir gsm firmasının faturalı hatlarda sabit ücrete yaptığı zammın iptali için açtığı davaya kazanmıştır. Yargıtay ve Mahkeme aşaması 3 yıl süren dava sonucunda yine Gümrük ve Ticaret Bakanlığı ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı, Tüketici Hakları Zabıta Birimi tarafından “Yılın Tüketicisi” ödülünü almıştır.
 
Karşılaştırma tablolu eski ve yeni maddeleri ile Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun adlı kitabı hazırlayan (Mehmet İmrek- Hakan Tokbaş- Emel Özer) yayın grubu içinde yer almıştır.

Tüketici Hukuku Akademisi (http://tuketicihukukuakademisi.blogspot.com.tr/) blog sayfası ve facebook (https://www.facebook.com/tuketicihukukuakademisi.blog/) sayfasında tüketicileri bilgilendirici yazılar yazmaktadır. Halen İstanbul Zabıta Vakfı tarafından iki ayda bir çıkarılan gazetede “Haklar” adlı köşesinde, tüketici haklarıyla ilgili yazılarını yazmaya devam etmektedir.

Tüketiciler Birliği'nde, tüketicilerden gelen şikâyetlerin cevaplandırılması için kurulan "Başvuru Merkezi"nde görev almıştır.
  
İstanbul yerelinde 15 günde bir yayımlanan “Güncel Posta” adlı gazetede “Tüketici Köşesi” nde yazılar yazmıştır.  Ve bu yazıları dolayısıyla Gümrük ve Ticaret Bakanlığı ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı, Tüketici Hakları Zabıta Birimi tarafından “Yılın Tüketici Köşesi” basın ödülünü almıştır.

Ayrıca bir gsm firmasının faturalı hatlarda sabit ücrete yaptığı zammın iptali için açtığı davaya kazanmıştır. Yargıtay ve Mahkeme aşaması 3 yıl süren dava sonucunda yine Gümrük ve Ticaret Bakanlığı ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı, Tüketici Hakları Zabıta Birimi tarafından “Yılın Tüketicisi” ödülünü almıştır.
 
Tüketici Hukuku Akademisi (http://tuketicihukukuakademisi.blogspot.com.tr/) blog sayfası ve facebook (https://www.facebook.com/tuketicihukukuakademisi.blog/) sayfasında tüketicileri bilgilendirici yazılar yazmaktadır. Halen İstanbul Zabıta Vakfı tarafından iki ayda bir çıkarılan gazetede “Haklar” adlı köşesinde, tüketici haklarıyla ilgili yazılarını yazmaya devam etmektedir.




Gazete Yazıları
2015 Yılı içerisinde İstanbul Zabıta Vakfı tarafından çıkarılan "Zabıta Gazetesi"nde, "Haklar" adlı köşede tüketici hukuku ile ilgili yazıları vardır.

Yeni Tüketici Kanun taslağı ve koparttığı fırtına  
Kredi Kartı iptalı için sadece 7 günün var 
 Önce gazlanıyoruz, sonra çarpılıyoruz…  
Turkcell yine aldattı!  
Tüketici banka ve gsm’cilerden şikâyetçi!
Reklam Kurulu bu sefer Turkcell’e yüklü para cezası kesti.
Engellilerin yüzde 25 indirimli internet hizmeti alabileceğini biliyor musunuz?  
Matruşka’ lı 3G İnternet!
 Tüketicinin başa çıkamadığı sorunlar  
Hesap İşletim Ücretleri meselesi bir ticari işlem meselesi değildir!!!

http://www.haberrevizyon.com/israf/












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Güvenli İnternet İhbar

FLAŞ... FLAŞ... FLAŞ... TURKCELL'E YARGI ŞOKU..!

Tüketici Hukuku Akademisi

Yorum Ekle



Tüketici Hukuku Akademisi

BİLGİ: CEP TELEFONU VEYA E-POSTA ADRESİNİZE GELEN "DOSYA MASRAFI VE KREDİ KARTI AİDAT KESİNTİLERİNİ GERİYE DOĞRU 10 YIL OLARAK ALIYORUZ" ŞEKLİNDEKİ SMS, MAİL VE SESLİ ÇAĞRILARA İTİBAR ETMEYİNİZ... BU BİR DOLANDIRICILIKTIR!!!

Yorum Ekle

ip adresi

Paylaş- Twitle-Mail- Yazdır-Ekle

Tüketici Hukuku Akademisi Gadgets