Hesap İşletim Ücreti

DANIŞTAY 15. DAİRESİ 2014/9570 ESAS, 06/02/2018 GÜN VE 2018/1194 KARAR, SAYILI KARARI İLE BANKALAR VADESİZ MEVDUAT HESAPLARINDAN "HESAP İŞLETİM ÜCRETİ" ALAMAYACAK

Sayfalar

Site İçinde Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı Nasıl İcraya Konulur Yeni Tüketici Kanunu ve Uygulamaları İle Neler Değişti Tüketici Davalarında Belirsiz Alacak Meselesi Bıktıran SMS Reklamlarını Şikayet Edebilirsiniz Bizi Facebook ve Twitter'dan Takip Edebilirsiniz Bize Yazın Cevap Verelim
DANIŞTAY 15. DAİRESİ 2014/9570 ESAS, 06/02/2018 GÜN ve 2018/1194 KARAR, SAYILI KARARINA GÖRE; BANKALAR VADESİZ MEVDUAT HESAPLARINDAN "HESAP İŞLETİM ÜCRETİ" BEDELİ ALAMAYACAK

Tamirdeki Ürünün 20 Günü Geçmesi Hakem Heyeti Dilekçesi



T.C. ……………………….. KAYMAKAMLIĞI
Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı’na

Şikâyetçi                                : ………………………… (TC No: ……………………)
Adres & İletişim                      : ………………………………………………………………….
                                                 ………………………………………………………………….
                                                 Tel: (…..) …………….. | E-Posta: ……………..@ ………...

Şikâyet Edilen                        : ………………………………………
Adres & İletişim                      : ………………………………………………………………….
                                                 ………………………………………………………………….
                                                 Tel: (…..) …………….. | E-Posta: ……………..@ ………...

Ş. Parasal Değeri                   : ………………… TL.

Konu                               : Tamirdeki ürünün yasal süresi içerisinde onarılamaması nedeniyle yasal seçimlik haklarının kullanılmasına dair hakkın talep edilmesi dileğidir.

Açıklamalar                            :
1-)…………………….. mağazasından …./…/201… tarihinde …. Adet ……………. Marka/model ………………………… satın aldım. (DELİL: Ek-1: Fatura ve Garanti Belgesi)
2-)Ürünün bedeli ……. TL peşin ve nakit/kredi kartı (ile) olarak ödenmiştir. (DELİL: Ek-2: Ödeme Belgesi)
3-)Ürünün arızalanması ve/veya ayıplı çıkması dolayısıyla satıcıya/yetkili servisine …./…/201… tarihinde teslim edilmiştir. (DELİL: Ek-3: Servis Teslim Fişi)
4-)Arızası ve/veya ayıbının giderilmesi için teslim edilen ürün yasal süresi içinde onarılmamış ve tarafımıza teslim edilmemiştir. İşbu nedenle satıcıya yasal süresi içerisinde 6502 sayılı Tüketici Kanunundan doğan yasal seçimlik hakkımızın satıcı tarafından tercihimiz doğrultusunda yerine getirilmesini içeren yazılı bildirimde bulunulmuştur. (DELİL: Ek-4: İhtarname Bildirimi ve Posta Ekleri)
5-)Satıcı talebimize olumlu yanıt vermediğinden Hakem heyetine başvurmak zorunda kaldım.

Hukuki Sebepler                    : 6502 sayılı Tüketici Kanunu ve diğer ilgili mevzuat.

Hukuki Deliller                : Fatura, Garanti Belgesi, Servis Fişi, İhtarname ve Posta Gönderisi Ekleri, Bilirkişi ve sair kanuni deliller.

Sonuç ve Talep                      : Sunulu nedenler ve gerektiğinde bilirkişi raporu ışığında;
1-    Şikâyetimizin KABULÜNE,
2-    Ürün bedeli …… TL’nin tarafımıza İADESİNE,
Karar verilmesini saygıyla arz ve talep ederim. …./…../201…

Şikâyetçi
Ad, Soyad       : ……………………..
İmza                : ……………………..

Delil Ekleri     :
1-Fatura ve Garanti Belgesi.
2-Ödeme Belgesi.
3-Servis Teslim Fişi.
4-İhtarname ve Posta Gönderisi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Güvenli İnternet İhbar

FLAŞ... FLAŞ... FLAŞ... TURKCELL'E YARGI ŞOKU..!

Tüketici Hukuku Akademisi

Yorum Ekle



Tüketici Hukuku Akademisi

BİLGİ: CEP TELEFONU VEYA E-POSTA ADRESİNİZE GELEN "DOSYA MASRAFI VE KREDİ KARTI AİDAT KESİNTİLERİNİ GERİYE DOĞRU 10 YIL OLARAK ALIYORUZ" ŞEKLİNDEKİ SMS, MAİL VE SESLİ ÇAĞRILARA İTİBAR ETMEYİNİZ... BU BİR DOLANDIRICILIKTIR!!!

Yorum Ekle

ip adresi

Paylaş- Twitle-Mail- Yazdır-Ekle

Sayfalar

Tüketici Hukuku Akademisi Gadgets