Hesap İşletim Ücreti

DANIŞTAY 15. DAİRESİ 2014/9570 ESAS, 06/02/2018 GÜN VE 2018/1194 KARAR, SAYILI KARARI İLE BANKALAR VADESİZ MEVDUAT HESAPLARINDAN "HESAP İŞLETİM ÜCRETİ" ALAMAYACAK

Sayfalar

Site İçinde Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı Nasıl İcraya Konulur Yeni Tüketici Kanunu ve Uygulamaları İle Neler Değişti Tüketici Davalarında Belirsiz Alacak Meselesi Bıktıran SMS Reklamlarını Şikayet Edebilirsiniz Bizi Facebook ve Twitter'dan Takip Edebilirsiniz Bize Yazın Cevap Verelim
DANIŞTAY 15. DAİRESİ 2014/9570 ESAS, 06/02/2018 GÜN ve 2018/1194 KARAR, SAYILI KARARINA GÖRE; BANKALAR VADESİZ MEVDUAT HESAPLARINDAN "HESAP İŞLETİM ÜCRETİ" BEDELİ ALAMAYACAK

23 Temmuz 2015 Perşembe

Bakanlık Reklam Şikayetleri İçin İnternet Şikayet Sistemini Kurdu.

  
https://www.facebook.com/tuketicihukukuakademisi.blog



Reklam SMS’leri için şikâyet sistemi

Yasaklanan reklam SMS’leri için Gümrük ve Ticaret Bakanlığının internet sitesine eklenen bir linkle, “E-ileti şikâyeti” adlı bölüm oluşturuldu.

Ticari firmalar tarafından cep telefonu  ve e-posta adreslerine gönderilen ticari reklam iletilerinin vatandaşların onayına sunulmadan gönderilmesini yasaklayan yönetmelik Resmi Gazetenin 15 Temmuz 2015 tarih ve 29417 nolu sayısında yayınlanarak yürürlüğe girmişti.

Bugüne kadar bu reklamlarla ilgili şikâyetleri yazılı olarak, ıslak imzayla kabul eden Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, tüketicilerin şikâyetlerini daha kolay iletebilmelerini sağlayacak bir sistem kurdu. Bakanlığın internet sitesine eklenen bir linkle, “E-ileti şikâyeti” adlı bölüm oluşturuldu. Şikâyet sisteminin adresi ise http://tiss.gtb.gov.tr olarak belirlendi.

 Şikayetimizi Nasıl Yapacağız?

1.Adres çubuğuna yandaki linki kopyalayıp yapıştırın http://tiss.gtb.gov.tr ve ENTER tuşuna basın.

2.Resim 1.'deki kutucuğa TC Kimlik numaranızı, doğum yılınızı ve cep telefonu numaranızı yazın.
3.Resim 2.'deki kutucuğa TC Kimlik numaranızı, doğum yılınızı ve cep telefonu numaranızı yazdıktan sonra giriş butonuna basın.

4.Resim 3.'deki kutucuğa cep telefonunuza gelen "şifre"yi yazın ve devam butonuna basın.









 

 

 

5.Resim 4.'deki sayfada bulunan ilgili kutucuklara kimlik bilgilerinizi ve adres bilgilerinizi yazın. Sayfanın sol üst köşesinde bulunan şikayet şıklarından hangisini yapacaksanız o şıkkın üzerine tıklayınız.

 (Örnek:sms veya e-posta vb. gibi)  

Başvurunuzla ilgili sonucun neticesini elektronik veya yazılı olarak almak isterseniz alt kutucukta bunu işaretleyiniz.

Bilgilerinizi doğru girdikten sonra sisteme başarılı olarak kaydınız alınmıştır, şeklinde bir görüntü ekranın sağ üst kısmında görülecektir. 

Sistem kimlik bilgilerinizi kaydettiği için bundan sonraki şikayetlerinizde sadece cep telefonunuza gönderilen şifrenin yazılmasını ve şikayetinizi isteyecektir.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Güvenli İnternet İhbar

FLAŞ... FLAŞ... FLAŞ... TURKCELL'E YARGI ŞOKU..!

Tüketici Hukuku Akademisi

Yorum Ekle



Tüketici Hukuku Akademisi

BİLGİ: CEP TELEFONU VEYA E-POSTA ADRESİNİZE GELEN "DOSYA MASRAFI VE KREDİ KARTI AİDAT KESİNTİLERİNİ GERİYE DOĞRU 10 YIL OLARAK ALIYORUZ" ŞEKLİNDEKİ SMS, MAİL VE SESLİ ÇAĞRILARA İTİBAR ETMEYİNİZ... BU BİR DOLANDIRICILIKTIR!!!

Yorum Ekle

ip adresi

Paylaş- Twitle-Mail- Yazdır-Ekle

Tüketici Hukuku Akademisi Gadgets